Muistatko minua?

18.5.2017
Muistatko minua? Niin tekee melkein mieli nykyään kysyä jokaisen blogi-postauksen alussa :D Mun on vaikea sanoa, että ruuhkavuodet olisi minut vieneet, koska toistaiseksi vielä kuitenkin olen kotirouvana, mutta ihan hitsin kiirus tässä on viime ajat taas ollut.  Ihan tavallista elämää toki, mutta tällaisia blogin kirjoittamiseen sopivia hetkiä on saanut etsiä ja oikeastaan vasta tänään sattui sopivasti, että tässä lounasta syödessä ehdin itsekseni istahtaa tietokoneelle. Ja minähän istuin ja täällä olen :)

Vähän sellai tuntuu kuiteskin, että jotkut suuremmat voimat on nyt tätä bloggausta vastaan, kun vein Elsin ensin kerhoon ja sit ryntäsin ruokakauppaan, mistä kotiin tullessa olin ajatellut virittää kamerajalustan ja napata kuvia, mutta sitä palasta, mikä menee kameran pohjaan, että saa sen kiinni jalustaan, ei löytynyt mistään. Mulla on hämärä mielikuva, että näin sen jossain typerässä paikassa ja ajattelin, että tuo pitää laittaa parempaan paikkaan, kun ens kerran kävelen ohi. Ja muistinko tai muistanko? No en :D Tarjolla siis vain peilikuvia, mut onneks tämä onkin tällainen low maintanance-blogi. Nämä sopii tänne aivan hyvin :)

Mitäs muuta meille kuuluu?

Säästä aina voi aloittaa, eli tänne saapui sitten ne vähän epävakaisemmat kelit, vaikka kyllä me silti ollaan ulkoiltu paljon. En viikolle olis näillä näkymin luvattu taas paistetta - kuinka ihanaa! Ja sinne Suomeen kanssa. Te kyllä ansaitsette kaikki ihanat aurinkoiset kesäkelit <3

Kuten näkyy: mä tarvitsisin todella todella kipeästi kampaamoreissua. Hiusten latvat on kuivat ainakin miljoonahaaraiset, mutta koska en vielä ole Killarneyssä moisia palveluja pääsyt käyttämään, on ihan kauhean vaikea päättää minne mennä.

Liam täyttää neljänolla tässä ihan pian ja pitäisi vähän jotain suunnitella sen varalle, vaikka mitään kemuja ei haluakkaan. Lahjan olen onneksi keksinyt ja se tarttis nyt pikapikaa tilata, että ehtii tulla.

Meidän tyypit on nyt ruvenneet tämän kevätpuolen myötä harrastamaan aika paljon ja niihin menemisiin, matseihin sun muihin menee hurjasti aikaa. Olen kyllä ollut onnellinen, että nimenomaan olen kotona, että pääsen viemään ja olemaan osana .

Mistä sopiva aasinsilta, että tulen nyt olemaan kotosalla vielä toistaiseksi, mutta kuukauden päästä mulle tulee tähän muutama pallero lisää hoidettavaksi :) Että sittenpä sitä menoa ja meininkiä piisaa kahta enemmän ja täytyypä verestellä vähän muistia, mitä sellaisen vauvelin kanssa taas tehdäänkään :) Iloisin mielin ryhtymässä näihin hommiin ja, kun on noista omistakin saanut kasvatettua melko täyspäisiä ja mukavia lapsia, niin varmasti se hyvin menee. Innoissani suunnittelen jo kaikenlaisia aktiviteetteja ja askarteluja, lorutteluita sun muita meille.

Et miten tämäm blogin sitten käy en suoraansanoen tiedä, mutta kyllä mä ajattelin aina tähän itselle sopivaan tahtiin jatkossakin kirjoitella tänne :)

Mut nyt mun tarttee jatkaa kodinhoitohommia ennenkuin täytyy taas lähteä koulutahakuhommiin. Voikaa hyvin ja kuulemisiin pian!



6 kommenttia on "Muistatko minua?"
  1. Tervetuloa takaisin - ja juu bloggaa vaan omaan tahtiisi. Ei lopettaa tartte, please.

    Nanna Usasta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka ja onneksi huomasin sun kommentin sähköpostista, koska blogger oli jostain syystä laittanut sen roskapostiin :/ Anyway, en lopeta :) Ehkä yritän jopa vähän piristää tätä tahtia :)

      Poista
  2. Voi kuinka kaunis paita, mistä se mahtaa olla? Kiitos kivasta blogista 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paita on New look-kaupasta ja pitäisi nettikaupan toimittaa Suomeenkin. Ja kiitos ❤️

      Poista
  3. Oo, uusia kuvioita! Aloitatko siis jonkinlaisena perhepäivähoitajana? Vähän aikaa sitten pohdiskelit, että millaisia työkuvioita keksisit ja nythän sulla on jo uudessa kaupungissa lähtenyt hienosti asiat rullaamaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu child minder linee sama asia :) ja näille muruille saan puhua Suomea, mikä tekee tilanteesta erityisen mukavan.

      Poista

Kiitos, jos kommentoit. Olet huippu!